Facebook Twitter LinkedIn Shares 4 listopada 2022 nasza drużyna rywalizowała w „PGE Turnieju Maszyn Wodnych 2022”, którego finał odbył się na stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Nasz zespół wystąpił w składzie Mateusz Kunysz, Kamil Reinert z „Elektryka” oraz Veith-Gero Franke z partnerskiej szkoły Wasserstraßen – und Schifffahrtsamt Spree-Havel z Fürstenwalde. Po zaciętej i wyrównanej rywalizacji.
Facebook Twitter LinkedIn Shares 27.10.2022 w auli CKZIU Elektryk odbyło się uroczyste podsumowanie projektu „MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY WODNEJ POWIATU NOWOSOLSKIEGO”. Uroczystość zaszczycili: Katrin Urbitsch – Dyrektor Urzędu Dróg Wodnych i Żeglugi Spree-Havel, Claas Hűbner – Kierownik kształcenia Praktycznego Urzędu Dróg Wodnych i Żeglugi Furstenwalde, wicestarosta Waldemar Wrześniak, oraz przedstawiciele dyrekcji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Piotr Brzeziński oraz Iwona Marszał..
Facebook Twitter LinkedIn Shares 21 października, uczniowie Elektryka oraz zaprzyjaźnionej z nami szkoły Wasserstraßen – und Schifffahrtsamt Spree-Havel z Fürstenwalde, wzięli udział w regionalnym „PGE Turnieju Maszyn Wodnych 2022” we Wrocławiu. Obawy dwóch mieszanych drużyn o wynik współzawodnictwa, okazały się przedwczesne i nieco wyolbrzymione, ponieważ turbiny skonstruowane przez nasze zespoły działały nad wyraz sprawnie. W.
Facebook Twitter LinkedIn Shares 17.10.2022r. klasa 3bdn integrowała się na Paintballu w Siedlisku. Po kilku dość emocjonujących i bardzo męczących rozgrywkach wszyscy wspólnie usiedli do ogniska i piekli kiełbaski. Na pewno to nie ostatni taki wspólny wyjazd 🙂 Opiekunowie: Julia Modzelewska i Aneta Pisarska.
Facebook Twitter LinkedIn Shares 19 października odbyła się pierwsza w tym roku akcją krwiodawcza. Łącznie zebraliśmy 21 litrów krwi. Wszystkim krwiodawcom bardzo dziękujemy za udział w akcji. Katarzyna Kőnigsberg
Facebook Twitter LinkedIn Shares Takie pytania postawili sobie uczniowie klas 1 i 2 technikum reklamy na przedmiocie techniki produkcji. Zaprojektowali pierwszą okładkę. Najważniejszą zasadą przyjętą na zajęciach była koncepcji oparta na celach marketingowy. Okładka książki ma zachęcać do zakupu i skutecznie skłaniać do przeczytania zawartości lub treści powieści. Czy cel został osiągnięty? zapraszamy do galerii.